Dukat › Regulamin
Regulamin
§ 1.
Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy DUKAT dostępny pod adresem internetowym http://dukatkrakow.pl , zwany dalej Sklepem Internetowym lub Serwisem, jest prowadzony przez Firma "Dukat" Ryszard Chrzanowski, ul.Rakowicka 3, 31-511 Kraków, NIP 676-000-36-39, zwaną dalej Sprzedawcą.
- Niniejszy regulamin określa ogólne warunki dokonywania przez Sprzedawcę za pośrednictwem Serwisu sprzedaży towarów znajdujących się w jego ofercie oraz zasady korzystania z Serwisu.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000r, nr 22, poz. 271 ze zm.).
- Firma gwarantuje autentyczność zakupionych przedmiotów.
§ 2.
Zasady korzystania z usług Sklepu Internetowego DUKAT
- Rejestracja Klienta w Serwisie jest bezpłatna i nie zobowiązuje Użytkownika do dokonania zakupu.
- W wyniku rejestracji na stronie internetowej Sklepu Klient otrzymuje osobiste konto w Serwisie. Logowanie do konta następuje poprzez uwierzytelnienie na podstawie e-maila i hasła wybranych przez Użytkownika podczas rejestracji. Klient za pośrednictwem osobistego konta może dokonywać zmian swoich danych oraz przeglądać szczegóły swoich zamówień złożonych w Sklepie Internetowym.
- Klient dokonuje wyboru przedmiotów poprzez umieszczanie ich w osobistym koszyku. Posiadanie przedmiotów w osobistym koszyku nie zobowiązuje Klienta do dokonania zakupu.
- Klient ma możliwość dodawania do koszyka jedynie przedmiotów o statusie 'Dostępny'.
- Status każdego przedmiotu w Sklepie Internetowym, a w szczególności w osobistym koszyku Klienta może zmienić się na :
- 'Zarezerwowany' - jeśli inny Klient złożył zamówienie zawierające ten przedmiot ale należność za jego zamówienie nie wpłynęła jeszcze na konto Firmy "Dukat".
- 'Sprzedany' - jeśli inny Klient złożył zamówienie zawierające ten przedmiot i zamówienie to zostało już zrealizowane.
- 'Niedostępny' - jeśli przedmiot jest aktualnie (czasowo lub na stałe) usunięty z oferty sklepu.
- Status przedmiotu 'Zarezerwowany' może zmienić się ponownie na 'Dostępny' w wyniku anulowania zamówienia zawierającego ten przedmiot.
- Tylko te przedmioty w osobistym koszyku Klienta, których status w momencie składania zamówienia jest 'Dostępny', będą uwzględnione w zamówieniu.
- Ceny wszystkich przedmiotów w Sklepie Internetowym są podane w polskich złotych (PLN) i są to kwoty brutto (zawierają podatek VAT).
- Klient może złożyć zamówienie za pośrednictwem Serwisu. Złożenie zamówienia następuje w trzech krokach :
- Wybór opcji 'Przejdź do kasy' w osobistym koszyku Klienta.
- Zatwierdzenie (po dokonaniu ewentualnych zmian) danych adresowych do wysyłki zamówienia poprzez wybór opcji 'Kontynuuj zakupy' pod formularzem adresu w Kroku 1/3 zakupów. Jeżeli wybrano opcję odbiór osobisty, w tym kroku nie wyświetla się formularz adresowy, a jedynie informacja o możliwości odbioru.
- Zatwierdzenie listy przedmiotów i ostatecznej kwoty zakupów oraz adresu do wysyłki poprzez wybór opcji 'Finalizuj' pod podsumowaniem transakcji w Kroku 2/3 zakupów.
- Krok III. powoduje przekazanie zamówienia do sklepu "Dukat". Klient otrzymuje e-mail potwierdzający złożenie zamówienia.
§ 3.
Płatności i Realizacja Zamówień
- W wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia Klient otrzymuje dane konieczne do uiszczenia należności za zamówienie.
- Za towary zakupione w Sklepie Internetowym można zapłacić :
- Przelewem na konto. Przelewy przyjmujemy na konto:
- Ryszard Chrzanowski Firma "Dukat"
- Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 25 1020 2892 0000 5802 0019 6329
- numer konta walutowego EURO 38102028920000510208425433
- numer konta walutowego DOLARY 06102028920000510208716427
- W tytule należy wpisać numer zamówienia.
- Osobiście w siedzibie Firmy "Dukat", ul.Rakowicka 3, 31-511 Kraków.
- W obu przypadkach odpowiednią kwotę należy uiścić w terminie do 7 dni od daty złożenia zamówienia. Monety kruszcowe i sztabki ( złoto, srebro, platyna ) do 48 godzin w dni robocze.
- W przypadku nie uiszczenia w wyznaczonym terminie odpowiedniej kwoty zamówienie zostaje anulowane.
- Złożone zamówienie otrzymuje status 'Oczekiwanie na zapłatę'. Po zaksięgowaniu na koncie Firmy "Dukat" wpłaty za zamówienie jego status może zmienić się na 'Przygotowanie do wysyłki' lub 'Wysłano' lub w przypadku odbioru osobistego na 'Odebrano osobiście'. Zamówienia anulowane otrzymują status 'Przekroczono termin płatności'.
- O zmianach statusu zamówienia Klient jest informowany w wiadomości e-mail. Ponadto zarówno status, jak i inne szczegóły swoich zamówień Klient może przeglądać na osobistym koncie w 'Aktualnych zamówieniach' oraz 'Historii Zamówień'.
- Zamówienia są wysyłane na terenie Polski zgodnie z ofertą dostaw umieszczoną na stronie dukatkrakow.pl/dostawa.
- W przypadku zamówień na adres poza granicami Polski sposób i koszt dostawy są uzgadniane indywidualnie (telefonicznie lub drogą e-mailową) i mogą się różnić od wybranych podczas składania zamówienia.
- Koszt wysyłki jest doliczany do kwoty zamówienia. W przypadku adnotacji 'Wysyłka GRATIS' Klient NIE jest obciążany kosztami wysyłki i kosztów wysyłki NIE dolicza się do kwoty zamówienia.
- Firma "Dukat" nie odpowiada za błędnie podany przez Klienta adres do wysyłki.
- Firma "Dukat" zachowuje prawo do anulowania zamówień, które jeszcze nie zostały zrealizowane. Jednocześnie zobowiązuje się niezwłocznie poinformować o tym Klienta oraz zwrócić Klientowi kwotę, jaką za zamówienie lub jego część Klient wpłacił.
- W terminie do 7 dni roboczych kupujący ma prawo zwrotu zakupionych przedmiotów. Nie dotyczy to produktów inwestycyjnych wykonanych z metali szlachetnych takich jak: złoto, złote sztabki i monety, medale, srebro, srebrne sztabki, monety i medale, platyna - ( art. 38 pkt 2 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. ).
§ 4.
Ochrona Danych Osobowych
- Dane osobowe zawarte w formularzu rejestracyjnym są przechowywane i przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.).
- Każdy Klient ma wgląd w dane, które podał w czasie rejestracji i może je modyfikować.
- Dane Klienta są przechowywane tylko i wyłącznie w celu identyfikacji Klienta i możliwości kontaktu z Nim oraz wysyłki zamówień. Ich podanie jest dobrowolne i niezbędne do realizacji zamówienia. Dane są przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 VII 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883.
- Serwis nie udostępnia danych swoich Klientów podmiotom trzecim lub osobom postronnym w celach reklamowych ani w żadnym innym celu, a dostęp do tych danych posiadają jedynie uprawnieni do obsługi klienta oraz zamówień pracownicy Firmy "Dukat".