Dukat Jak kupować

Jak kupować

Zakupów w sklepie dukatkrakow.pl mogą dokonywać wszystkie osoby pełnoletnie, które zarejestrowały się na naszej stronie.

JEDNORAZOWA REJESTRACJA KLIENTA

Aby zarejestrować się w sklepie dukatkrakow.pl wystarczy wybrać opcję Rejestracja w prawym górnym rogu na dowolnej z podstron naszego serwisu. Rejestracja jest bezpłatna i niezobowiązująca. Po prawidłowym wypełnieniu formularza kontaktowego, nowy Klient otrzymuje wiadomość e-mail potwierdzający rejestrację w sklepie. Kliknięcie w link aktywacyjny podany w treści e-maila, powoduje stworzenie osobistego konta, za pomocą którego można dokonywać zakupów.

LOGOWANIE DO OSOBISTEGO KONTA

Aby zalogować się do swojego osobistego konta, należy wybrać opcję Zaloguj w prawym górnym rogu na dowolnej z podstron naszego serwisu. W formularzu logowania należy podać swój login (jest nim e-mail użyty podczas rejestracji) oraz hasło i potwierdzić klikając w przycisk Zaloguj. Po poprawnym zalogowaniu Klient ma dostęp do swojego osobistego konta (link Moje Konto w prawym górnym rogu), gdzie może dokonywać zmian w danych adresowych, obserwować stan aktualnych transakcji oraz przeglądać historię swoich zamówień.

DODAWANIE PRZEDMIOTÓW DO KOSZYKA

Dla wygody Naszego Klienta przedmioty sklasyfikowane są w kategorie umieszczone w lewym Menu. Wybór odpowiedniej kategorii powoduje wyświetlenie wszystkich przedmiotów do niej przypisanych. Kliknięcie w wybrany przedmiot na takiej liście, powoduje przejście na stronę jego szczegółowego opisu.  Na stronie przedmiotu można wybrać liczbę spośród dostępnych sztuk i klikając w przycisk Do koszyka umieścić je w swoim koszyku.

KOSZYK

Aktualny stan koszyka można sprawdzić klikając w link Przejdź do koszyka w prawym górnym rogu na dowolnej z podstron naszego serwisu. Osobisty koszyk Klienta jest widoczny jedynie po zalogowaniu.
W koszyku można dokonywać zmian liczby zamawianych przedmiotów, poprzez wybór nowej liczby sztuk i zatwierdzenie przyciskiem Przelicz pod listą zakupów. Można również klikając w Usuń wyciągnąć z koszyka wybraną pozycję. Pod listą zakupów pojawia się sposób i cena dostawy oraz opcja zmień, która rozwija listę dostępnych dostawców. Wybór nowego dostawcy zatwierdzamy przyciskiem Zmień sposób dostawy.

PRZEJŚCIE DO KASY - Dane do wysyłki - Krok 1/3

Aby dokonać zakupu przedmiotów umieszczonych w koszyku, należy na stronie Koszyka kliknąć w przycisk Przejdź do kasy. W drugim kroku, o ile nie wybrano Odbioru osobistego, klient jest proszony o uzupełnienie danych do wysyłki. Aby potwierdzić dane adresowe i przejść do Podsumowania zamówienia, należy wybrać przycisk Kontynuuj zakupy.

PODSUMOWANIE ZAMÓWIENIA - Krok 2/3

W podsumowaniu pojawia się lista wybranych przedmiotów i łączna należność do uiszczenia oraz adres, na który zakupione przedmioty zostanią wysłane. Kliknięcie w przycisk FINALIZUJ jest ostatecznym potwierdzeniem chęci zakupu. Po wyborze tej opcji nie będzie już możliwa zmiana listy kupowanych przedmiotów ani adresu odbiorcy.

FINALIZACJA - Krok 3/3

Pojawia się komunikat o finalizacji transakcji z danymi do przelewu, które zostaną wysłane wraz z podsumowaniem zakupów również  na e-mail Klienta.

Po dokonaniu zakupów należy w ciągu 7 dni wpłacić należność za zakupy. Towar zostanie wysłany po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Każde złożone zamówienie pojawia się w Aktulanych zamówieniach na osobistym koncie Klienta.

STATUS ZAMÓWIENIA

Złożone zamówienie otrzymuje status Oczekiwanie na zapłatę. Po zaksięgowaniu na naszym koncie należności za zamówienie jego status może zmienić się na Przygotowanie do wysyłkiWysłano lub w przypadku odbioru osobistego Odebrano Osobiście. Jeżeli w ciągu 7 dni nie uiszczono odpowiedniej kwoty, zamówienie zostaje anulowane przez system a jego status zmienia się na Przekroczono termin wpłaty. O wszelkich zmianach statusu transakcji Klient jest poinformowany w specjalnej wiadomości e-mail. Zmiany statusu zamówień można też śledzić na osobistym koncie Klienta w Aktualnych zamówieniach i Historii zamówień.

Transakcje, których status zmienia się na Wysłano lub Przekroczono termin wpłaty, są automatycznie przenoszone z Aktualnych zamówień do Historii zamówień.